Suzan van Toor
André heeft de uitvaart van onze dochter (Chantal) en zus begeleid. Wij hebben dit als warm en liefdevol ervaren. Al tijdens het ziekteproces van Chantal heeft André alle tijd genomen om samen met Chantal haar uitvaartwensen door te nemen. Dit heeft Chantal als heel fijn ervaren. Voor ons was het een hele fijne gedachte dat haar wensen ook bij André bekend waren. Na haar overlijden toonden André en zijn vrouw veel belangstelling en waren zij er voor ons. In alle rust werd uitgelegd wat ons te wachten stond en was er veel ruimte voor eigen inbreng. Er werd met ons meegedacht en naast tranen was er ook ruimte voor humor. Wij kijken met hele warme en liefdevolle herinneringen terug op de afgelopen periode, met veel dank aan André en Gerdien. Namens Bennie en Fredy, Daniëlle en Iwan, Reinier en Suzan