Reinhard en Gerdien Hoppe
Toen wij André als uitvaartverzorger leerden kennen op de begrafenis van de schoonmoeder van mijn zus dacht ik meteen: 'Die moeten we onthouden, wat een aardige, rustige, keurige man is dit.'
Deze eerste indruk werd alleen maar bevestigd toen André ons bij de uitvaart van onze eigen moeder kwam begeleiden.
Hij heeft ons van a tot z fijn begeleid en ontzorgd!
Hij heeft de Duitse burocratie getrotseerd en grensoverschrijdend de dingen fijn geregeld en mogelijk gemaakt. Wij wonen (en mijn moeder destijds met ons) net over de grens in Duitsland en de begrafenis was in Nederland. André en zijn team hebben 'Duitse grenzen verlegd' voor ons. Heel hartelijk dank, m.n. ook aan Martin!
Andre & Gerdien heel hartelijk dank voor de fijne 'samenwerking' en begeleiding!
Groeten van Reinhard & Gerdien