Sonja v beurden
Net eindgesprek gehad met André, 3 jaar geleden had hij de begrafenis van mijn vader geregeld, toen de tijd van afscheid was gekomen voor mijn moeder , was t voor ons duidelijk dat we dit weer graag samen met Andre wilde regelen. Prettig , rustig en ontzorgen en al onze wensen werden meegenomen.
Dankjewel André, dat we samen met jou dit konden doen.