Maria Bluemer
Toen onze jongste broer op 9 februari overleed, dachten we meteen aan André als uitvaartverzorger. Dat had hij bij het overlijden van onze oudste broer 5 jaar geleden ook gedaan en dat was goed bevallen. André ontzorgt je met regeldingen en laat je vrij in wat je zelf wilt. Ook geeft hij advies en draagt – waar nodig - ideeën aan. André regelt alles op een rustige, vriendelijke en bescheiden manier. Ook de contacten tussendoor waren altijd prettig, net als het afsluitende gesprek een maand na de uitvaart. Kortom, André en ook Gerdien, zijn toegankelijk, betrokken, persoonlijk en kundig op een hele fijne manier.