Teddy Van kempen
Mijn lieve opa is 20 december j.l overleden. Groot verlies. André heeft zijn uitvaart begeleid. Wat een warm, aangenaam, vriendelijken en professionele man. Iemand die zijn werk verstaat. 24/7 (veel respect daarvoor) bereikbaar, meedenkend en kundig. Wij zijn heel erg tevreden hoe André alles heeft geregeld.