Annie Hoentjen
25 Juni is mijn man in Groenlo overleden. Het was al laat in de avond, toen we André gebeld hebben als uitvaartverzorger. Hij regelde gelijk alles. Het overbrengen ‘s nachts van mijn man van Groenlo naar Doetinchem.
De andere morgen heb ik met de kinderen en André de uitvaart besproken. André denkt met alles met je mee en wat voor keus we ook maakten, het moest voor ons goed voelen.
André doet dit werk vanuit zijn hart. Wij zijn dan ook heel dankbaar. Het was een mooie uitvaart.
André en zijn vrouw Gerdien niet te vergeten, heel veel dank voor alle goede zorgen.