Michel te Dorsthorst
Recent had ik de gelegenheid om gebruik te maken van de diensten van deze uitvaartverzorger, en ik ben zeer tevreden over de algehele ervaring. De dienstverlening was uitstekend vanaf het eerste contact tot en met de nazorg. Wat vooral opviel, was de professionaliteit en zorgvuldigheid waarmee alles werd geregeld.
André zelf was een buitengewoon vriendelijke en attente man. Hij nam de tijd om naar onze wensen en zorgen te luisteren en zorgde ervoor dat elke stap van het proces soepel verliep. Zijn empathie en betrokkenheid gaven ons het gevoel dat we in goede handen waren tijdens deze moeilijke tijd.